Vandaag is rood!


Je hebt het misschien al voorbij zien komen op instagram: de kleur rood heeft zijn intrede gedaan in ons interieur. Dit is echter niet iets van de laatste weken hoor! :) Als je mijn feed misschien een beetje volgt, dan kun je zien dat ik in juli van 2016 al viel voor deze prachtige, stoere en vooral ook warme kleur. Met name steenrood, roesttinten en aanverwante terrakleuren zijn bij mij favoriet en ze combineren ook bijzonder mooi met neutrale kleuren en groentinten.
Het is echter wel een opgave om accessoires te vinden in deze kleurtint te vinden, maar toen ik deze prachtige mand van MisterDesign voorbij zag komen werd ik heel erg blij.

Deze mooie opbergmand is namelijk super handig voor alle losslingerende spullen en is in verschillende hippe kleuren verkrijgbaar. Ik zocht al een tijdje naar een niet al te grote, maar toch praktische mand en kon daarvoor mijn slag slaan bij misterdesign.nl. In de categorie 'opbergmanden' sprong deze uitvoering er voor mij meteen uit. Dat de mand ook nog eens in mijn nieuwe favoriete kleur is uitgevoerd, is natuurlijk extra mooi meegenomen.





 

De Restore basket is van het Deense designmerk Muuto, wat bekend staat om zijn strakke ontwerpen en vernieuwende items. Vaak zijn deze ontwerpen in verschillende kleurrijke uitvoeringen verkrijgbaar. Het designteam van dit merk bestaat uit ontwerpers uit verschillende Scandinavische landen en de naam van het merk is afgeleid van het Finse woord ‘muutos’ dat ‘verandering’ of ‘nieuw perspectief’ betekent.

Het materiaal waarvan de Restore mand is vervaardigd heet polymeervilt. Dit betekent dat het stevige vilt is gemaaktvan gerecyclede petflessen, waardoor de mand ook nog eens duurzaam is. Door de handvatten is dit ontwerp van Mika Tolvanen handig in gebruik en gemakkelijk te verplaatsen. Zelf gebruik ik de mand voor mijn dagelijkse rommeltjes, zoals mijn favoriete tijdschrift, tekenspullen en zelfs mijn laptop past er met gemak in.



Zoals gezegd is de mand verkrijgbaar in verschillende hippe kleuren, maar ook verschillende formaten. Zit er ook een Restore voor jou bij?

Reacties

  1. Dag Milou !

    Ik zie dat je weer druk bent geweest, en met goed resultaat.
    Compliment voor de foto's, erg mooi, niets op aan te merken !
    Was misschien beter geweest als je hier en daar wel een steekje had laten vallen . .
    Pas goed op jezelf, en bedenk : nobody's perfect !!

    Lieve groetjes van J te Z

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten