Winnaar GIVEAWAY OMG stoel



Zoals beloofd maak ik bij deze de winnaar bekend van de giveaway van de OMG stoel, die ik namens Eyoba.nl mocht weggeven.
Maar niet voordat ik jullie allemaal héél hartelijk bedankt heb voor het deelnemen!
Want wat ben ik overspoeld met reacties en deelnames. Het kiezen van een winnaar blijft een onmogelijke taak (ik wil altijd het liefste iedereen een cadeau kunnen geven). Uit ruim tweehonderd reacties is het toch gelukt een winnaar te kiezen. Benieuwd wie er gewonnen heeft?
Klik dan op 'verder lezen'!
 

De reactie die mij gelijk in het oog sprong, was:


Wow, wat een prachtige stoel! Ik doe heel graag mee! Ik zou 'm graag winnen vanwege 2 redenen. 
1: Ik woon al zo'n 8 jaar met mijn zus samen die een hele andere smaak heeft dan ik. Hierdoor is ons interieur gemixt en ziet het er totaal niet uit zoals ik zelf zou willen. Maar… We zijn beiden nu op zoek naar een huisje in Haarlem. Dus eindelijk bevrijd! :) Ik ben al aan een tijdje aan het sparen voor mijn uitzet.. Deze stoel vind ik super, vooral in de groene kleur. Mooi bij een grove houten tafel. Nog een groot pluspunt is dat ik overal lees dat de stoel zo heerlijk zit. Ik zit veel achter m'n computer (grafisch ontwerp) waardoor ik naast vierkante ogen ook een houten k*nt krijg van de oude stoel waar ik nu op zit. Meer dan welkom dus! Succes! Groetjes Rosalie (instagram rnoordam)


Rosalie, van harte gefeliciteerd met je mooie groene OMG stoel! Nu op naar je eigen plekje in Haarlem. Dit is alvast een heel mooi begin van je uitzet! :)
Stuur je mij een mailtje met jouw gegevens? Dan zorg ik dat de stoel snel jouw kant op komt!

Nogmaals hartelijk bedankt voor het deelnemen allemaal!






 

Reacties

  1. Wat leuk! En terecht dat Rosalie heet gewonnen! Gfeliciteerd hoor!
    Kan me voorstellen dat deze je opgevallen is tussen al die berichtjes :-)

    Lieve groet,
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten