Vloerkleed House Doctor

Ik ga er niet teveel over zeggen, want de foto's zeggen volgens mij ook al genoeg, maar: we hebben een nieuw vloerkleed!
Dit exemplaar van House Doctor zag ik al een aantal keren via instagram voorbij komen en had ik in het vtwonen huis op de woonbeurs al uitgebreid bewonderd.
Ons andere vloerkleed was inmiddels echt niet meer mooi, helaas, en ik wilde graag een luchtiger vloerkleed voor de lente en zomer. Daarom was 1 en 1 algauw 2 en ligt dit mooie item nu in onze woonkamer te pronken.
Dit kleed kocht ik bij www.stylingandco.com en heeft de afmeting 160x230 cm.
Volgens mij is het wel heel duidelijk: ik ben er heel erg blij mee!







P.s: Wil je op de hoogte blijven van alles wat ik gedurende de week (of dag ;)) verander in ons huis, volg mij dan op instagram: @milou_nieuwenhuis!



Reacties

  1. Oh die wil ik ook zo graag! Staat heel mooi, geniet ervan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Past heel erg mooi bij de rest van het interieur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. mooie kleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gemaakt voor jouw stoere huis!!
    Staat geweldig!

    Fijne dag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi! Ben nog even benieuwd waar het rotan kuipstoeltje van is...mijn huis is vrij wit/grijs en wil het wat warmer maken met o.a. hout en leer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij kom ik hem net tegen! HK Living :)

      Verwijderen
  6. Hoi Milou,
    Op de site staat 90x200
    Ik kan jou afmeting helaas niet vinden.

    Groetjes, Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Milou,

    Zou je mij misschien kunnen vertellen welke muurverf je gebruikt hebt op de muur achter de bank?

    Alvast bedankt!

    Groetjes,
    Nina.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi milou!
    Wauw! Super vloerkleed he wij willen m ook in ons nieuwe huis!
    Kunnen je mij vertellen waar je kast van is of waar je m hhebt gekocht? Ben er helemaal weg van!!
    Xx anne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten